پرسش های متداول

توی این ۱۲-۱۳ سال که کار کردم کارفرماها یه سری سوالات مشابه دارن که احتمالا سوال شما هم هست!

برای تعیین قیمت و زمان مورد نیاز پروژه، باید مشخص شه که پروژه چیه، چقدر زحمت برای تکمیل اون لازمه و چه منابعی برای تولید محتوا و تکمیل پروژه نیازه. بهتره جزئیات پروژه توی جلسه بریف بیان بشه تا بتونم برای شما قیمت و زمان دقیقتری تعیین کنم.

درسته که این روزا همه واتساپ دارن و اتصال به تلگرام خیلی سخته. اما من به دلیل ارتباط حرفه ای از شبکه ارتباطی پرطرفدار و بی نقص تلگرام استفاده میکنم و از سال ۱۳۹۸ تا بحال هیچ کدام از پروژه ها را در واتساپ جلو نبردم و از قابلیت بی نظیر delete acount برای واتساپ استفاده کردم :)))
آیدی تلگرام من: t.me/shirdastian

مراحل تکمیل پروژه شامل جلسه بریف دیزاین، تحقیق و تحلیل، طراحی و ایجاد نسخه اولیه، بررسی و ادیت، تکمیل و تحویل نهایی طرح است.

۵۰٪ هزینه بعنوان پیش پرداخت و مابقی مبلغ بعد از فاینال شدن طرح و قبل از تحویل اصل فایل های پروژه 

تعدادی تغییر کوچیک توی محتوا یا طرح پروژه بعد از تحویل اولیه از جانب من رایگانه ولی برای تغییرات بزرگتر و یا در صورت نیاز به بازسازی کلی طرح، هزینه اضافی مبتنی بر ادیت ها تعین میشن.

خب، واقعیتش اینه که ترجیح میدم برای بریف پروژه گرافیکی، از یه فرم پیش پا افتاده استفاده نکنم. چون بهتره در قالب یه جلسه دوستانه گفتگو کنیم و هر دو طرف بتونن از خلقیات همدیگه بهتر آگاهی پیدا کنن. اگه جلسه حضوری در استودیوی من برگزار بشه خیلی خوبه، ولی اگه نمیشه میتونیم از پلتفرم گوگل برای یه جلسه آنلاین استفاده کنیم.

بله، من تا جایی که بتونم سعی میکنم پروژه هرکسی رو مثل کسب و کار خودم ببینم. حتی اگر فکر کنم برند شما به طراحی گرافیک مورد نظرتون نیاز نداره و هزینه اضافیه آگاهتون می‌کنم.
برای پروژه‌های کوچکتر نیز در صورت لزوم، تخفیف های حمایتی اعمال می‌شه.

بله، قابلیت تحویل سریع تر برای پروژه های گرافیکی وجود داره. در صورت نیاز، با من تماس بگیرید تا بتونم بهتون کمک کنم. هزینه تحویل سریعتر بسته به موقعیت پروژه و زمان مورد نیاز برای تحویل اون، متفاوته. ولی معمولا به ازای هر روز تحویل زودتر از موعد ۵٪ به مبلغ پروژه اضافه میکنم

برای اطمینان از اینکه طرحی که بهتون ارائه میشه، مطابق با خواسته هاتونه، بهتره قبل از شروع پروژه با من ملاقات کنید و پروژه های قبلیمو بررسی کنید و توی جلسه بریف خوسته هاتون رو کااااااااااااااامل بهم بگید.

ترجیح من اینه که همه پروژه هامو با رضایت کامل کارفرما به پایان برسونم. چون یه کارفرمای راضی دوباره پروژه های بعدیشو به من میسپره و هرجا هرکسی نیاز به گرافیست داشت من رو بهش معرفی میکنه. اگه طرح های اولیه مطابق جلسه بریف نباشن، احتمالا بخاطر نقص اطلاعات بریف هست یا تناقض در خواسته های شرکای برند. که من تعداد اصلاخاتی رو روی کار اعمال خواهم کرد که پروژه مطابق میل شما تغییر کنه.